luni, 20 iunie 2011


Deoarece a venit vara, pisicile au inceput sa se inmulteasca. Si oare ce e mai bine, sa ne sterilizam pisica sau sa o abandonam chiar in ziua in care a fatat intr-un camp strabatut adesea de caini, astfel condamnandu-i si pe ea si pe pui la moarte sigura? Mai jos am scris povestea acestor pisicute sarmane si detalii despre fiecare.













Cum am ajuns sa cunosc aceste pisicute superbe?

Ma intorceam de la scoala cu colega mea. In drum spre casa ei am trecut pe langa un teren cu iarba, care era adesea strabatut de o haita de caini. In iarba era lasata o lada. In ea era o sarmana pisica cu 4 pui! Si toti nascuti chiar in ziua aceea! Cum o fi crezut omul acela rau care a abandonat-o ca va supravietui nu stiu. Oricum se aflau de putin timp acolo, pentru ca nu ii gasisera inca cainii... Oricum, doar nu era sa o lasam asa. Era problematic ce o sa facem,deoarece colega mea are un caine si un motan in curte. Eu am un motan care nu se intelege cu nimeni. Pana la urma mama ei a fost de acord si au luat-o. La inceput le-au tinut in casa. Acum nu se mai poate si le-a scos afara. Deocamdata sunt in siguranta (catelul sta tot timpul legat, iar motanul nu indrazneste sa se apropie de pisoi pentru ca primeste bataie de la mama lor). Problema este ca imediat ce o sa mai creasca o sa inceapa sa exploreze zona. Chiar langa este un santier in lucru care adaposteste o haita de caini. Si culmea, de mai putin de o luna s-au mai inmultit cu inca sase. (deci sunt in jur de 15 caini).
De aceea nu putem sa mai tinem pisoii. Totusi o sa pastram unul,a carui poza nu am postat-o si pe mama daca nu o vrea nimeni.

Acum sa dau detalii si despre ei

Mama(Epi): nu raspunde inca la nume, este tanara, cred ca este prima ei serie de pui, are niste ochi de-a dreptul superbi; este foarte isteata, foarte blanda si dragastoasa, nu sunt sigura daca a fost deja castrata, dar in maxim o saptamana cred ca va fi .

Tigratul mai inchis: pufos si tigrat, cuminte si foarte sprinten; baiat

Tigratul cu burtica alba: este foarte haios si jucaus; baiat

Peticila: cel mai mic din grup, are pe jumatate de nas o pata si este cel mai jucaus :) baiat

Contact: Irina Zamfirescu(mama Anei):0722696968 sau Ana-Maria Zamfirescu:0731868034 sau Ioana Toma(eu) 0723985222

sau irina_zamfirescu@yahoo.com sau katoka_whitelady@yahoo.com  sau ioana_toma@rocketmail.com

Va rugam adoptati macar unul, au nevoie de un nou camin!


PS. Fiind clasa a VIII-a trebuie sa sustinem Examenele Nationale pentru admiterea la liceu. Din acest motiv nu am mai lucrat si nici nu am mai postat nimic. Ieri am sustinut examenul la Limba si literatura romana, iar maine il vom sustine pe cel la matematica. Avem o vara intreaga in care vom readuce blogul la viata!

IOANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu