duminică, 12 decembrie 2010

 Noiembrie


Am prins cateva zile cu soare si am profitat de florile inca inflorite ca sa fac cateva poze ale animalutelor pe care am apucat sa le fac in noiembrie. Dupa cum vedeti nu sunt prea multe, dar mai am cateva nepozate pe care sper sa  le postez curand. Ioana le-a ales culorile si le-a cumparat. Asteptam sa posteza si ea ce a facut cu ele.


Asa... deci mi-am facut planuri pentru luna decembrie. Vroiam sa fac decoratiuni de brad si alte chestii handmade. Dar cu profesorii ne iubesc, ne-au pus teza si multe teste in ultima saptamana dinaintea vacantei de iarna. Asa ca ne vom apuca de mai multe abia saptamana viitoare.

Tot ce mai spun este ca maine incep sa o bat pe Ana la cap sa posteze ce a mai facut ( de exemplu o bratara foarte draguta... dupa parerea mea e perfecta pentru a o oferi unei domne de craciun!!)



....cam atat... :D



IOANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu